Skymning

Skymning

3 oktober 2010

Nytt projekt

Nu är det dags att starta en blogg igen. Det var ett par år sedan sist.

Den här gången ska jag inte begränsa mig till ett ämne, utan göra reflektioner och presentationer av allt som känns intressant för dagen.
Det kan bli glädjeskutt, lite gnäll, frågor och funderingar.


Jag har lagt kepsen på hyllan för i år, men har inte släppt tankarna på den sommar som varit. Dagar med solsken behövde jag keps på långa promenader, i trädgården och grönsakslandet. Annars blev jag lätt yr i bollen. Nu ska håret få växa ner i nacken. Annars fryser jag om den.
Kan det vara ålderstecken?

3 kommentarer:

  1. Hej. Vad trevligt! Ser fram emot mera.
    Lena

    SvaraRadera
  2. Tack för de uppmuntrande orden! Nu kan vi följa varandra i vardagen via bloggarna också.

    SvaraRadera
  3. Nu har jag kollat. Det blir nog möcke blommor och balkan.

    Berndt.

    SvaraRadera